Το Κατάρ εκτιμά ότι η παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) θα επιστρέψει σε φυσιολογικά επίπεδα μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αξιοποιώντας τα τμήματα των εγκαταστάσεών του που δεν έχουν υποστεί ζημιές, σύμφωνα με δηλώσεις του πρωθυπουργού της χώρας, σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν Αλ Θάνι, στους Financial Times.
Η QatarEnergy διαχειρίζεται στο Ρας Λαφάν τη μεγαλύτερη μονάδα εξαγωγής LNG…

