Ο χρυσός υποχώρησε για δεύτερη διαδοχική συνεδρίαση, δεχόμενος πιέσεις από την ενίσχυση του αμερικανικού δολαρίου και τη διόρθωση που σημειώθηκε στις τεχνολογικές μετοχές, η οποία οδήγησε αρκετούς επενδυτές σε ρευστοποιήσεις θέσεων προκειμένου να καλύψουν απώλειες σε άλλα τμήματα της αγοράς.
Η τιμή spot του πολύτιμου μετάλλου κατέγραψε πτώση έως και 1,2%, υποχωρώντας κάτω από τα 4.070…

