Η κατάρρευση του «debasement trade» επιταχύνθηκε σημαντικά την περασμένη εβδομάδα, και οι εξοργισμένοι επενδυτές μπορούν να ρίξουν το φταίξιμο στον πρόεδρο της Fed, Κέβιν Γουόρς.
Οι τιμές του χρυσού, του αργύρου και του bitcoin υποχώρησαν κάτω από τα βασικά ψυχολογικά επίπεδα την Τετάρτη, με τον χρυσό να πέφτει κάτω από τα 4.000 δολάρια ανά ουγγιά για πρώτη φορά σε επτά μήνες και το ασήμι να σπάει το…

