Σε θετικό έδαφος επιστρέφει σήμερα το Χρηματιστήριο Αθηνών, βάζοντας «φρένο» στο διήμερο πτωτικό σερί που ήρθε στο πλαίσιο του profit taking (κατοχύρωση κερδών), αλλά και στον απόηχο της κατάκτησης των 2.500 μονάδων και των υψηλών 17 ετών (επίπεδα Νοεμβρίου 2009).
Ειδικότερα, στη συνεδρίαση της Πέμπτης (25/6) ο Γενικός Δείκτης ενισχύεται κατά +0,5% και διαπραγματεύεται στις 2.483,41 μονάδες, έχοντας…

