Το Χρηματιστήριο Αθηνών επανήλθε στα θετικά πρόσημα, μετά το χθεσινό πτωτικό διάλειμμα για «ανάσες». Ο Γενικός Δείκτης «ψαλίδισε» με αυτό τον τρόπο την απόσταση από τις 2.500 μονάδες και τα υψηλά 17 ετών (επίπεδα Νοεμβρίου 2009). Παράλληλα, είχαμε ισχυρή αύξηση συναλλαγών λόγω της αναθεώρησης (rebalancing) των δεικτών FTSE Russell, STOXX και FTSE/Χ.Α., με τον τζίρο να ξεπερνά τα 450 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, στη…

