Στη μετεγκατάσταση και τον εκσυγχρονισμό του τρίτου συνοριακού σταθμού στα διοικητικά όριά της προχωρά η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης, καθώς μετά τα έργα σε Ευζώνους και Κήπους, υπογράφηκε χτες, 16 Ιουνίου 2026, η σύμβαση στρατηγικής σημασίας για την αναβάθμιση και του σταθμού στις Καστανιές Έβρου.
Ακολουθώντας τις ευρωπαϊκές και κυβερνητικές κατευθύνσεις για την…

