Άδειες ασθενείας στο δημόσιο: Στο μικροσκόπιο οι καταχρήσεις και τα «παράθυρα» του συστήματος

Στο μικροσκόπιο της κυβέρνησης μπαίνει το ζήτημα των αδειών ασθενείας στον δημόσιο τομέα, με στόχο να περιοριστούν φαινόμενα κατάχρησης και να κλείσουν κενά που, όπως αναφέρεται, επιτρέπουν επαναλαμβανόμενες και μακροχρόνιες απουσίες.

Το θέμα συζητήθηκε σε σύσκεψη στην οποία συμμετείχαν οι Υπουργοί Οικονομικών, Εργασίας, Δικαιοσύνης και Υγείας, με την κυβέρνηση να προωθεί αλλαγές που αναμένεται να λάβουν τη μορφή νομοσχεδίων…

Διαβάστε περισσότερα