Ο πρόεδρος της ΚΟΠ Χάρης Λοϊζίδης, μιλώντας στην ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαιτητών Κύπρου, εξέφρασε ικανοποίηση για τη στενή και εποικοδομητική συνεργασία. Παράλληλα, τόνισε πως μέσα από κοινές ενέργειες αυτή η συνεργασία θα ενισχυθεί περισσότερο με όφελος τη σταθερή πρόοδο της διαιτησίας μας.
Ο κ. Λοϊζίδης επανέλαβε τη θέση της Ομοσπονδίας για στήριξη του Κύπριου διαιτητή και αναφέρθηκε στην καλή εικόνα της…

