«Αυτόν τον κόσμο τον καλό τον χιλιομπαλωμένο, βρε ράβε-ξήλωνε, ράβε ξήλωνε δουλειά να μην σου λείπει». Οι στίχοι του Βασίλη Ανδρεόπουλου που μελοποίησε ο Σταύρος Ξαρχάκος και ερμήνευσε ο Νίκος Ξυλούρης έρχονται πάντα στο μυαλό μου τέτοια εποχή.
Άρχισαν, βλέπετε, οι μεταγραφές και το συγκεκριμένο τραγούδι δεν «κολλάει» απλώς στην περίσταση, αλλά ίσως ταιριάζει και ως… ύμνος! Τι κάνουν, αγαπητοί, οι περισσότερες ομάδες κάθε…

