Ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης από τον Στέφανο Σένσι. Ο Ιταλός μέσος, αποχαιρέτησε την Ανόρθωση για όλα όσα πέρασε την περασμένη αγωνιστική περίοδο.
“Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της.
Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη…

