Συνάντηση Δημάρχου Κουρίου με Υφυπουργό Τουρισμού για ενίσχυση τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής

Στα πλαίσια καθορισμένης συνάντησης από τον Υφυπουργό Τουρισμού, κ. Κώστα Κουμή, ο Δήμαρχος Κουρίου, κ. Παντελής Γεωργίου, συναντήθηκε μαζί του τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2026, στα Γραφεία του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Λεμεσού, με στόχο την προώθηση της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής και την ενίσχυση των υποδομών του Δήμου Κουρίου ως ανερχόμενου τουριστικού προορισμού.

Κατά τη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε…

Διαβάστε περισσότερα