Τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου, ξεκίνησαν οι εργασίες για την αντικατάσταση αγωγών ύδρευσης και παροχών νερού στην οδό Γρίβα Διγενή, στον Άγιο Τύχωνα.
Στόχος του έργου:
Μείωση διαρροών και απωλειών
Βελτίωση της ποιότητας και της συνέχειας υδροδότησης
Ενίσχυση της αξιοπιστίας και της ανθεκτικότητας του δικτύου
Μείωση βλαβών και λειτουργικού κόστους
Η διάρκεια των εργασιών υπολογίζεται περίπου στους 4 μήνες.
ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΣ…

