Την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026, ο Δήμος Λεμεσού παρέθεσε ευχαριστήριο δείπνο προς τιμήν των χορηγών και των συνεργατών της διοργάνωσης των Λεμεσίων 2025.
Ο Δήμαρχος Λεμεσού, Γιάννης Αρμεύτης, ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι στηρίζουν διαχρονικά τον θεσμό και συμβάλλουν στην οργάνωση, την προβολή και την ασφαλή διεξαγωγή των Λεμεσίων. Υπογράμμισε, παράλληλα, ότι η επιτυχία της διοργάνωσης είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας,…

