Έδωσαν αίμα οι υπάλληλοι του Δήμου Λεμεσού

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026, η αιμοδοσία των Δημοτικών Υπαλλήλων του Δήμου Λεμεσού στο Πολιτιστικό Κέντρο Πάνος Σολομωνίδης.

O Δήμαρχος Λεμεσού κ. Γιάννης Αρμεύτης, ευχαρίστησε θερμά όλους τους εθελοντές αιμοδότες, τονίζοντας ότι ο Δήμος είναι μια μεγάλη οικογένεια και ότι η προσφορά προς όσους έχουν ανάγκη είναι ύψιστης σημασίας.

Ο Δήμαρχος εξέφρασε τη χαρά του για τη μεγάλη…

Διαβάστε περισσότερα