Λίγες μόλις ημέρες μετά την τοποθέτηση νέων στάσεων λεωφορείων στην περιοχή, ορισμένες έχουν ήδη υποστεί ζημιές από βανδαλισμούς, σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμος Αμαθούντας.
Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση του Δήμου, οι νέες στάσεις τοποθετήθηκαν με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και τη βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης. Ωστόσο, η γρήγορη φθορά τους από πράξεις καταστροφής προκαλεί προβληματισμό και…

