Σε 24ωρη παγκύπρια απεργία βρίσκονται από χθες τα Μεσάνυχτα της Τρίτης 23 Ιουνίου, οι εργαζόμενοι του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού, διεκδικώντας αυξήσεις στους μισθούς και βελτίωση των όρων εργοδότησής τους στο πλαίσιο της ανανέωσης της συλλογικής σύμβασης εργασίας για την περίοδο 2025-2027.
Η κινητοποίηση άρχισε τα μεσάνυχτα και θα διαρκέσει μέχρι τα μεσάνυχτα της Τετάρτης. Οι συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ…

