Γράφει ο Νίκος Κατσαρός
Σήμερα, 17 χρόνια μετά τον θάνατο του Michael Jackson, αποφάσισα να γράψω την άποψή μου για το Michael. Όχι σαν ειδικός της μουσικής βιογραφίας, ούτε σαν κάποιος που θέλει να ξαναδικάσει έναν μύθο. Αλλά σαν θεατής που είδε την ταινία, συγκινήθηκε σε σημεία, κουράστηκε σε άλλα και βγήκε από την αίθουσα με την αίσθηση ότι ο Michael Jackson παραμένει αυτό που ήταν πάντα: ένας καλλιτέχνης τεράστιος, ένας άνθρωπος δύσκολος…

