Δύο χρόνια χωρίς ενημέρωση για το χαμό βρέφους




Στην εκπομπή «Πρωτοσέλιδο» φιλοξενήθηκε μια μητέρα που έχασε το βρέφος της πριν από δύο χρόνια, η οποία μίλησε για την αγωνία και την απογοήτευσή της, καθώς όπως αποκάλυψε, παραμένει ακόμη σε αναμονή για την ολοκλήρωση της ιατροδικαστικής έκθεσης.

Διαβάστε περισσότερα στο BebeMou.com



Διαβάστε περισσότερα