Δυνατά μηνύματα του ΣΥΦΑΕΛ: “Aς μην κοροϊδευόμαστε, τίποτε δεν πηγαίνει καλά στο ποδόσφαιρο”

Oι οργανωμένοι οπαδοί (ΣΥΦΑΕΛ) σε μακροσκελή τοποθέτηση τους, κάνουν τον απολογισμό της περασμένης σεζόν. Για όλα τα αθλήματα, υπογραμμίζοντας ότι στο ποδοσφαιρικό τμήμα “τίποτε δεν πηγαίνει καλά”. Παίρνουν θέση και για την δικαστική διαμάχη που ξεκίνησε με το σωματείο, ο πρώην πρόεδρος Αντρέας Σοφοκλέους:

“Μετά και το πέρας της αγωνιστικής περιόδου ήρθε η στιγμή να βάλουμε και εμείς τις σκέψεις μας σε τάξη κάνοντας την…

Διαβάστε περισσότερα