Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη εποχή των παιδιών· μια περίοδος ξεγνοιασιάς, χαράς και ανεμελιάς. Είναι σημαντικό να αξιοποιούμε αυτή την όμορφη εποχή δημιουργικά και με ασφάλεια, ώστε να μην μετατραπεί σε μια δύσκολη ή τραγική περίοδο για το παιδί και την οικογένεια. Ο Παιδίατρος – Παιδονεφρολόγος, Δρ. Αβραάμ Ηλία MD, PhD, εξηγεί πώς οι γονείς μπορούν να αξιοποιήσουν το καλοκαίρι με τρόπο ουσιαστικό, ευχάριστο και πάνω απ’…

