Ανακοίνωση με την οποία καλεί τους ιδιοκτήτες εγκαταλελειμμένων οχημάτων και αντικειμένων να προχωρήσουν άμεσα στην απομάκρυνσή τους από δημόσιους χώρους εξέδωσε ο Δήμος Λεμεσού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα συγκεκριμένα οχήματα και αντικείμενα παρέμειναν σε δημόσιους χώρους για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο της μίας εβδομάδας και, μετά από σχετική διαδικασία, έχουν χαρακτηριστεί ως εγκαταλελειμμένα από το Δημοτικό Συμβούλιο,…

