Διασώθηκαν δύο πρόσωπα από μικρό σκάφος που βυθιζόταν στη Λεμεσό

Ενεργοποιήθηκε το Εθνικό Σχέδιο «Νέαρχος»

Επιχείρηση διάσωσης πραγματοποίησε το ΚΣΕΔ στον κόλπο Λεμεσού. Όπως ανακοίνωσε, στις 4:15 το απόγευμα της Τρίτης, το ΚΣΕΔ Λάρνακας έλαβε πληροφορία για μικρό σκάφος με 2 επιβαίνοντες, το οποίο βυθιζόταν στη θαλάσσια περιοχή του κόλπου Λεμεσού, πλησίον των ιχθυοτροφείων.

«Το ΚΣΕΔ προχώρησε σε εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου «ΝΕΑΡΧΟΣ» κινητοποιώντας το ταχύπλοο “ΜΟΡΦΟΥ” της Λιμενικής & Ναυτικής Αστυνομίας, το οποίο αφού περισυνέλλεξε τα 2 άτομα σε κίνδυνο, τα μετέφερε στο λιμάνι Λεμεσού και τα παρέδωσε σε ασθενοφόρο της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας»,

Διαβάστε περισσότερα