Άγνωστοι βεβήλωσαν χθες βράδυ γλυπτό του Φίλιππου Γιαπάνη, το οποίο βρισκόταν στην πλατεία του χωριού Φασούλα της Λεμεσού.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΙΓΜΑ «Πρωτοσέλιδο», o κ. Γιαπάνης εμφανώς εκνευρισμένος, ανέφερε «να τους μαζέψουν, αν δεν μπορούν να τους μαζέψουν να παραιτηθούν. Τι φταίει η κοινότητα να έρθουν να καταστρέψουν ένα γλυπτό το οποίο έγινε δωρεά πριν από 20 χρόνια. Δύο μαστουρωμένοι και μια γυναίκα».
Όπως ανέφερε,…

