Στην Κύπρο την επόμενη εβδομάδα η σύσκεψη του «Board of Peace» για το μέλλον της Γάζας

Σε θέρετρο της Κύπρου θα συναντηθούν την ερχόμενη εβδομάδα εκπρόσωποι της αμερικανικής πρωτοβουλίας «Board of Peace», σε μια προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της στρατηγικής για τη διακυβέρνηση και ανοικοδόμηση της Γάζας μετά τον πόλεμο.

Σύμφωνα με τoυς Times of Israel, στην συνάντηση θα συμμετάσχουν μέλη του κεντρικού οργάνου της πρωτοβουλίας, εκπρόσωποι της Εθνικής Επιτροπής για τη Διοίκηση της Γάζας (NCAG) – μιας ομάδας Παλαιστινίων…

Διαβάστε περισσότερα