Φωνές και πλακάτ έξω από Υπουργείο Οικονομικών, διαμαρτύρονται οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαμαρτυρία Ωρομίσθιου Κυβερνητικού Προσωπικού, έξω από το Υπουργείο Οικονομικών, διεκδικώντας μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση των όρων εργοδότησης του, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων, για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας, για την περίοδο 2025-2027. 

Η απεργία, οργανώθηκε από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ και άρχισε τα μεσάνυχτα της Τρίτης προς Τετάρτη, ενώ θα…

Διαβάστε περισσότερα