Την αποχώρηση του Κόνορ Γκόλντσον ανακοίνωσε ο Άρης. Όπως από προχθές το ΚΕΡΚΙΔΑ ΝΕΤ έγραψε ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τους «γαλάζιους» της Λεμεσού. Ο Άγγλος αμυντικός ήρθε στην «ελαφρά ταξιαρχία» το καλοκαίρι του 2024 και κατέγραψε 62 συμμετοχές, πέτυχε 3 γκολ και έδωσε 1 ασίστ.

