Η Λ.Δ. του Κονγκό νίκησε 3-1 με ανατροπή το Ουζμπεκιστάν για την 3η αγωνιστική του 11ου ομίλου και σφράγισε την πρόκριση στη φάση των 32 του Μουντιάλ 2026 ως μια από τις καλύτερες τρίτες ομάδες. Για τους νικητές, ο Γκέντεον Καλούλου του Άρη δεν πήρε χρόνο συμμετοχής.

