Σένσι/"Μόνο ΤΣΣΚΑ"

Χθες αποχαιρέτησε τους φιλάθλους της Ανόρθωσης, σήμερα, απευθύνθηκε σε αυτούς της ΤΣΣΚΑ Σόφιας. Το πρώτο του μήνυμα “«Γεια σε όλους τους οπαδούς! Χαίρομαι πολύ

Διαβάστε περισσότερα