Πάρης Ανδρέου στο kerkida: “Η πρόθεση μας είναι να παίζουμε μόνοι μας στο Αμμόχωστος”

Ο πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας, Πάρης Ανδρέου μίλησε στην ιστοσελίδα μας για όλα όσα αφορούν την ομάδα στον προγραμματισμό της νέας σεζόν, τους χορηγούς, την προσπάθεια εξεύρεσης επενδυτών, τα βελτιωτικά έργα, την πρόθεση της ομάδας να παίζει μόνη στο “Αμμόχωστος”.



Διαβάστε περισσότερα