Το τελευταίο διάστημα ο Ολυμπιακός Λευκωσίας ήταν σε επαφές με τον Αγάπιο Βρίκκη και του είχε καταθέσει πρόταση συνεργασίας. Το νεότερο που προκύπτει και το kerkida.net έχει την πληροφορία, είναι πως ο Κύπριος εξτρέμ απάντησε θετικά και θα συνεχίσει την καριέρα του, στους “μαυροπράσινους”.

