Μετά τα τεστ η… πρώτη

Γράφει ο Ανδρέας Βεντούρης/ Οι διακοπές των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ έφτασαν στο τέλος τους. Σήμερα Δευτέρα (22/6) πραγματοποιήθηκαν τα εργομετρικά τεστ, τα οποία θα συνεχιστούν αύριο το πρωί και ακολούθως, το απόγευμα, είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου.  



Διαβάστε περισσότερα