Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο έντονες στιγμές, χαρές, δυσκολίες και εμπειρίες που θα με συνοδεύουν για πάντα

Ο Αντρέας Φράγκος ο οποίος φέτος θα αγωνίζεται στον Ολυμπιακό, αποχαιρέτησε την Νέα Σαλαμίνα μετά από τέσσερα χρόνια.  Δείτε αναλυτικά:



Διαβάστε περισσότερα