Αποχαιρέτησε τη Νέα Σαλαμίνα ο Φράγκος: “Είμαι περήφανος και ευγνώμων”

Ο Αντρέας Φράγκος ο οποίος φέτος θα αγωνίζεται στον Ολυμπιακό, αποχαιρέτησε την Νέα Σαλαμίνα μετά από τέσσερα χρόνια.  Δείτε αναλυτικά:



Διαβάστε περισσότερα