ΑΕΚ… μέχρι την Ουγκάντα | Kerkida.net

Μέχρι την Ουγκάντα ταξίδεψε την ΑΕΚτζίδικη τρέλα του ο φίλος της ομάδας της Λάρνακας, Γιώργος. Ο φίλαθλος της ΑΕΚ άφησε το ”κιτρινοπράσινο” του αποτύπωμα στη μακρινή αφρικανική χώρα. Δεν παρέλειψε να φωτογραφηθεί με το κασκόλ της ”αρρώστιας” του με παιδιά από τη χώρα.



Διαβάστε περισσότερα