Δύο ανήλικες νοσηλεύονται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, στη Θεσσαλονίκη, μετά από κατανάλωση αλκοόλ.
Οπως αναφέρει ρεπορτάζ του voria.gr, πρόκειται για δύο 15χρονες που με μία φίλη τους, προμηθεύτηκαν αλκοολούχο ποτό από κατάστημα ψιλικών στη Νεάπολη, ενώ μία εργαζόμενη, 21 ετών, συνελήφθη για το συμβάν.

