Υπό κατάληψη βρίσκεται από το μεσημέρι της Τετάρτης το κτίριο του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης. Αντιεξουσιαστές και συλλογικότητες, που εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους κατοίκους των προσφυγικών καθώς και στους απεργούς πείνας, κινήθηκαν αιφνιδιαστικά και κατέλαβαν το κτίριο.
Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι η κατάληψη πραγματοποιείται σε ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών…

