Το συνδικάτο των σταθμαρχών – εργαζομένων πρώτης γραμμής της ΣΤΑ.ΣΥ. εξέδωσε ανακοίνωση, με φόντο τη σοβαρή καταγγελία για ελεγκτή της ΣΤΑΣΥ πως ζητούσε 20 ευρώ από επιβάτη προκειμένου να μην του επιβάλει πρόστιμο επειδή δεν διέθετε εισιτήριο. Σήμερα ο εκπρόσωπος εργαζομένων Δ.Σ. στη ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, ανέφερε πως, μετά το περιστατικό, ο τότε ελεγκτής «προήχθη» σε σταθμάρχη, προκαλώντας…

