Δεν διαπιστώθηκε κακοποίηση στην περίπτωση του βρέφους που νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας. Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται καλή και, σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση, τα τραύματα που φέρει δεν παραπέμπουν σε κακοποιητική συμπεριφορά.
Το βρέφος παρακολουθείται στενά από το ιατρικό προσωπικό, ενώ η παραμονή του στο νοσοκομείο θεωρείται απαραίτητη, ώστε να του παρέχεται…

