Νοσηλεύτρια πέθανε εν ώρα υπηρεσίας στο νοσοκομείο Ναυπλίου – Eνταση με συγγενείς τραυματιών

Μια τραγική απώλεια σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στο Ναύπλιο, όταν μία 55χρονη νοσηλεύτρια έχασε τη ζωή της ενώ βρισκόταν σε υπηρεσία.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, στα Επείγοντα του νοσοκομείου, το οποίο δεν εφημέρευε, βρίσκονταν δύο νοσηλεύτριες τη στιγμή που διακομίστηκαν πέντε τραυματίες Ρομά, εκ των οποίων ένα παιδί σοβαρά τραυματισμένο σε τροχαίο,…

Διαβάστε περισσότερα