Λέσβος: 36χρονη γιατρός έχασε τη ζωή της μετά από επιπλοκές στον τοκετό

Ερωτήματα προκαλούν οι συνθήκες υπό τις οποίες κατέληξε η 36χρονη γιατρός στη Λέσβο, μετά από επιπλοκές που εμφάνισε έπειτα από τον τοκετό της.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, η 36χρονη είχε γεννήσει με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής, ωστόσο το Σάββατο παρουσίασε επιπλοκές και τη Δευτέρα διακομίστηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειου Νοσοκομείου Μυτιλήνης.

Λόγω της…

Διαβάστε περισσότερα