Με απόφαση της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας, η ομότιμη καθηγήτρια Εντατικολογίας Αναστασία Κοτανίδου αναλαμβάνει την προεδρία του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).
Το ΚΕΣΥ αποτελεί το ανώτατο συμβουλευτικό όργανο της Πολιτείας σε ζητήματα οργάνωσης, λειτουργίας και ανάπτυξης του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Για τον λόγο αυτό διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση μεταρρυθμίσεων, στη…

