Ανακοίνωση με αφορμή τον θάνατο 36χρονης γιατρού από επιπλοκές ως αποτέλεσμα φυσιολογικού τοκετού εξέδωσε η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης.
Η 36χρονη, όπως γίνεται γνωστό, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό (μη επεμβατικό) στην 39η εβδομάδα, την Παρασκευή 19.6.2026 στις 16.00, ένα υγιέστατο θήλυ νεογνό.
Τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ το πρωί της Δευτέρας 22.6.2026….

