Επανέρχεται από αύριο, Σάββατο 20 Ιουνίου, σε κανονική εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το προϋπάρχον πρόγραμμα δρομολογίων (Δευτέρα – Κυριακή, 05.15–23.00).
Υπενθυμίζεται ότι το μετρό έμεινε εκτός λειτουργίας για τρεις εβδομάδες, προκειμένου να γίνουν τα απαραίτητα δοκιμαστικά δρομολόγια ενόψει της παράδοσης της επέκτασης στην Καλαμαριά.
Από το Σάββατο 20/6, οι…

