Από σήμερα και για διάστημα 15 ημερών οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν ηλεκτρονικά τις δημόσιες υπηρεσίες και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Πρόκειται για τον δεύτερο κύκλο της έρευνας αξιολόγησης (ο πρώτος διεξήχθη πριν από περίπου 11 μήνες) και πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας axiologisi.ypes.gov.gr.
Ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής
Στην έρευνα μπορούν να συμμετάσχουν ενήλικοι Ελληνες πολίτες ή…

