81 χρόνια μετά, η κλεμμένη μνήμη επιστρέφει στις οικογένειες θυμάτων των ναζί

Φόρτωση Text-to-Speech…

«Εμείς οι μεγάλοι έχουμε δει πολλά και πλέον δεν πιστεύουμε τίποτα. Με το φτωχό μου το μυαλό έλεγα: μα είναι δυνατόν; Να με ψάχνουν εμένα μαθητές από τη Θεσσαλονίκη; Και όταν είδα τα πρόσωπά τους στην οθόνη του κινητού μου, στις 11 το βράδυ, και να με ρωτάνε για τον θείο μου, τότε μόνο σκέφτηκα: εδώ γίνεται δουλειά».

Η Καίτη Κερασώτη στεκόταν συγκινημένη…

Διαβάστε περισσότερα