Ράντου: «Στα ογδόντα θα είχε ενδιαφέρον να ξανακάνουμε το Κωνσταντίνου & Ελένης, με μασέλα και πι»

Η Ελένη Ράντου φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Τετ α Τετ στον ALPHA» του Τάσου Τρύφωνος και προχώρησε σε μια ιδιαίτερα προσωπική συνέντευξη, μιλώντας για τη μητέρα της και τη μακρόχρονη μάχη με την άνοια, αλλά και για στιγμές της επαγγελματικής της πορείας που άφησαν το αποτύπωμά τους στην ελληνική τηλεόραση και το θέατρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελένη Ράντου: «Έφτασα να γίνω 60 για να πάρω το respect» (ΒΙΝΤΕΟ)

Η αγαπημένη ηθοποιός στάθηκε με…

Διαβάστε περισσότερα