Με μία φωτογραφία του Αλμπέρτο Μποτία αγκαλιά με τον γιο τους ευχήθηκε η Ελένη Φουρέιρα στον σύντροφό της για τη Γιορτή του Πατέρα.
Η τραγουδίστρια ανέβασε σε story στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, την Κυριακή 21 Ιουνίου, ένα τρυφερό στιγμιότυπο του ποδοσφαιριστή να κρατά τον τριών ετών Ερμή κατά τη διάρκεια μίας βόλτας τους στην παραλία, με εκείνον να έχει σταμμένο το βλέμμα του στο το παιδί τους.
Η Ελένη Φουρέιρα θέλησε…

