Ευρυδίκη: Έτσι ήρθε το τέλος της συνεργασίας της με τον Γιώργο Θεοφάνους

Η αγαπημένη Κύπρια τραγουδίστρια Ευρυδίκη βρέθηκε καλεσμένη στον καναπέ της εκπομπής «Στούντιο 4» μαζί με τον Θοδωρή Μαραντίνη.

H ίδια μίλησε ανοιχτά για τις μεγάλες αλλαγές στην καριέρα της, τους καλλιτεχνικούς κύκλους που κλείνουν και τη βαθιά ανάγκη κάθε δημιουργού για εξέλιξη.

Με απόλυτη ειλικρίνεια, η Ευρυδίκη αναφέρθηκε στη μακροχρόνια κοινή πορεία και τη μετέπειτα καλλιτεχνική απόσταση από τον πρώην σύζυγό της και…

Διαβάστε περισσότερα