Μια βαθιά προσωπική εξομολόγηση έκανε η Όλγα Κιουρτσάκη, η οποία μίλησε ανοιχτά για τη λεύκη, την αυτοάνοση πάθηση με την οποία ζει εδώ και πολλά χρόνια.
Η κόρη της Άντζελας Δημητρίου αποκάλυψε πως από το 2009, όταν έμαθε τη διάγνωσή της, η καθημερινότητά της άλλαξε ριζικά, καθώς για πολλά χρόνια απέφευγε ακόμα και να επισκεφθεί την παραλία εξαιτίας της ανασφάλειας που ένιωθε για την εικόνα του σώματός της.
Ωστόσο, όπως…

