Ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε χθες Τετάρτη ότι ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι τα πάει «μάλλον καλά», αναφερόμενος στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας.
«Αντέχει», έκρινε ο Αμερικανός Πρόεδρος, αναφερόμενος στον Oυκρανό ομόλογό του στον Τύπο στον Λευκό Οίκο.
Την περασμένη εβδομάδα, στη σύνοδο της G7 στην Εβιάν, στη Γαλλία, ο Αμερικανός Πρόεδρος φάνηκε να κάνει απρόσμενη στροφή υπέρ του Κιέβου.
Ο ρεπουμπλικάνος, που εξακολουθεί να λέει πως έχει καλή…

